Pages

Jun 24, 2013

පොසොන් සද

රෑ අහසම එළිය කරන්...
පොසොන් සදට නැගී එන්න..
ඒ එළියෙන් ඔය නෙත් දෙක..
ආයෙත් මට මුනගැහෙන්න...
නොදුටු නුහුරු එක සිතුමක්..
හදවත කොන නතර වෙන්න...
නමක් ගමක් මට නොකියා..
ඉවත බලන් එපා යන්න....

කෙදිනද ඔබ යලිත් දකින්නේ..........
නැතිදෝ මට පිළිතුරු දෙන්නේ.........//

පොදි ගැහෙනා දන්සල ලග...
ඈත දුරින් මට පෙනෙන්න...
මිතුරු කැලේ සිනහා මැදින්....
ඔය කටහඩ තව ඇහෙන්න....
දහස් වදන් නොකියන දේ.....
එක බැල්මෙන් සිහි කරන්න...
මායාවක් වගේ ඇවිත්..
තුන් හිත ලග නතරවෙන්න....

කෙදිනද ඔබ යලිත් දකින්නේ..........
නැතිදෝ මට පිළිතුරු දෙන්නේ.........//

පොසොන් දිනක හැන්දෑවක....
දුටු ඔය රූ සිහි නැගෙන්න.....
හිතේ ඇදුනු ඡායා රූ...
කෙදිනකවත් බැහැ මකන්න...
පොසොන් සදට වඩා සොදුරු..
රුවැත්තියනි මේ අහන්න...
පොසොන් නැතත් හෙටත් ඔයා...
මේ පාරේ පියමනින්න....

කෙදිනද ඔබ යලිත් දකින්නේ..........
නැතිදෝ මට පිළිතුරු දෙන්නේ.........//




No comments:

Post a Comment